[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 12:56:32 EEST

On 16 Jul 2008 Wed 12:49:49 Husrev wrote:
> kimse değil de, ihmal edilebilecek bir %80 civarı bir kitle güvenlik
> açıklarıyla dolup taşan, çalışmayan binlerce programı olan bir grup işletim
> sistemini kullanıyor.

Bu nasıl bir mantıktır yahu? Bu söylem bahsi geçen deponun herhangi bir
güvenlik güncellemesi yapmamasını haklı olarak gösterebilir mi?

Bu Pardus'a zarar vermekten başka bir iş yapmaz. Sorasında, "Pardus kurdum,
tüm verilerimi biri sildi ve çaldı, bik bik.." şeklinde bugzillaya
ağlayacaksınız. Bunun sonucunda da insanlar "Pardus kurulunca tüm veriler
kayboluyor" şeklinde ağızdan ağıza laf taşıyacak..

Eğer bu depoyu kullanıyorsanız, lütfen başka insanlara önermeyin.
Öneriyorsunuz madem, öyleyse "biz bunun güvenlik güncellemelerini yapmıyoruz,
bu resmi bir depo değildir" deyin..

> Yapmayın gözününüzü seveyim, Microsoft dahi birşeyler yapıp dağıtma
> konusunda sizden daha özgürlükçü :)

Eminim öyledir. Zaten biz de korsan olarak CD dağıtıp, bunun daha özgürlükçü
olduğunu, microsoftun daha çok özgürlük tanıdığını söyleyenlere acır gözlerle
bakıyoruz..