[Pardus-kullanicilari] playonlinux

aydın şenler adsenler at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 13:20:32 EEST

Anlaşılan o ki, Pardus'u "temiz" tutma çabalarının arkasında UEKAE
nin "ticari" kaygıları yatıyor.
Bu belirsizliği ortadan kaldırmayı onlar da istiyorlardır da galiba biraz daha
zamana ihtiyaçları var.
Şahsen ben anlayışla karşılıyor, hatta destekliyorum da, ama işte bu üstü
kapalı koruma-kollama çabaları, "yassah hemşerim" türü yaklaşımlar
kullanıcılar üzerinde olumsuz bir hava yaratıyor.
En azından bu yaklaşımlarını daha bir "profesyonelce" yönetmeleri gerektiğini
düşünüyorum.
Kolay gelsin..

16 Tem 2008 Çar tarihinde, Bunyamin VICIL şunları yazmıştı: