[Pardus-kullanicilari] Ynt: Scribus yazilimini kulanan var mi

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
15 Tem 2008 Sal 10:10:46 EEST

Tuesday 15 July 2008 Tarihinde 05:15:10 yazmıştı:
> scribusu pardus 2007.3 de denemiştim ama hiç vetimli değil. bende corel

Scribus bir vektör çizim programı değil. Bir dizgi programı. Xara veya Corel
Draw ile kıyaslamak yanlış olacaktır. Scribus'un sitesinde yardım kısmında
basitten başlayarak anlatılıyor kullanımı.

Kolay bir program değil fakat kullanmayı biliyorsanız profesyonel dizgiler
hazırlamanız kolaylaşıyor. Sitesinde profesyonel olarak kullanılan yerleri de
yazmışlar.

Eğer amacınız vektörel çizim ise Scribus'a yaklaşmamanız gerek zaten.

--
Ekrem SEREN