[Pardus-kullanicilari] Ynt: Scribus yazilimini kulanan var mi

engin akpınar enginalamut at gmail.com
15 Tem 2008 Sal 05:15:10 EEST

scribusu pardus 2007.3 de denemiştim ama hiç vetimli değil. bende corel
kullanıyorum. ama wine ile kuramadım. xara xtreme kullanmaya çalıştım. hatta
baya inat ettim. ama işlerimi matbaaya tiff olarak teslim etmek zorunda
kaldım (en sonunda kaynaklarını kapattığı bir sürüm ile yola devam ettiğini,
xara lx için ise gelişmemiş çekirdeğini kullandığını öğrenince inadımdanda
vazgeçtim).
linux ta vektörel yazılımların baya yol alması lazım. keşke biz grafikerler
kod yazabilsek biraz da olsa programcılıktan anlasakta ihtiyaçlarımıza
karşılık verebilmeleri için bu yazılımlara katkıda bulunabilsek.

iki haftadır linuxumu açamıyordum. grafik işlerini de linux ile yapabilsem
windowsun yüzüne bakmayacağım.

bu maili yazarken pardus 2008 ime scribus kuruluyor tekrar deneyeceğim...