[Pardus-kullanicilari] ekran kartı super

menguceko mengucek at gmail.com
14 Tem 2008 Pzt 15:20:13 EEST

Monday 14 July 2008 Tarihinde 01:58:24 yazmıştı:

>"Windows kullanan
> insanlar hükümet kursalar darbe de yapar mısınız?" kendi görüşünüzü
> benimsetene kadar onlarla savaşır mısınız?
>

> bu demek midir ki "Windows forumunda olsaydık Pardusçuları yerden yere
> vururduk, kimin arabasına binersek onun şarkısını söyleriz"?

Hüsrev bey,
Hata yapmamak için, arşive gidip bu başlıktaki iletileri tekrar okudum.

Bu başlığı çarpıtıp buraya kadar getirmek için; özel bir mektep/medrese
eğitimi lazım..

Çarpıtma ve kışkırtma yeteneğinize diyecek yok.. ya da var,

Bu yaptığınıza.. dünyanın bütün köylerinde "fesat" denir..

Lütfen.. başka yerde, başka konuda sustuklarınızı ve hesaplarınızı bu listeye
sızmayın.

--
menguceko