[Pardus-kullanicilari] ekran kartı super

Husrev wapper at gmail.com
14 Tem 2008 Pzt 01:58:24 EEST

Bir şeyin bedava olması baldan tatlı olduğu anlamına gelmez, sirkeyse
acıdır, buyrun deneyin, baldan tatlı falan olmuyor.

Ücretin önemli olmadığı yerler vardır. Photoshop Cerrahi'de dahi uygulaması
olan bir programdır, bu tür bi durumda "aa bak gimp varmış bedava" demezler
diye düşünüyorum. benzer bir şekilde ayda 4000$ civarı kazanan bir
tasarımcının bir-iki sene kullanacağı (üstün olduğunu düşündüğüğ yahut daha
iyi kullandığı) bir programa (ki kendisi ekmek teknesi oluyor) 1000$ vermeye
çekinmesi akıl kari degildir.

Ünal Bey, üniversitede ezberci eğitim yapan öğretim görevlilerimi
hatırlatıyorsunuz. "Açık kaynak sistemlerde iyi çalışıyorsanız üstünsünüz."
Size sormak istiyorum, Pardus Kullanıcılarının listesinde Açık kaynak'ın
kutsallığına dil uzatanları yerden yere vurarsınız, peki  "Windows kullanan
insanlar hükümet kursalar darbe de yapar mısınız?" kendi görüşünüzü
benimsetene kadar onlarla savaşır mısınız?

"Ve dikkatinizi çekerim Pardus kullanıcıları formundayız ... Bu fikre ters
düşecek her türlü fikri eleştiririm yerden yere vururum."

bu demek midir ki "Windows forumunda olsaydık Pardusçuları yerden yere
vururduk, kimin arabasına binersek onun şarkısını söyleriz"?

--
Husrev
husrev at ozayman.com