[Pardus-kullanicilari] ekran kartı super

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
13 Tem 2008 Paz 19:29:05 EEST

Merhaba, pardusun tabii eksik yanları vardır, fakat şu iki şeyi iyi biliyorum,birincisi 2000 3000 dolar ödemiyorum (mek os iks gibi) ikinciside gerçekten güvenli ayrıca o pirogramlarda yapılabilen çok az şey yapılamıyo.artısı  olarak findoz kullanan bircok kişinin bi sürü zamanını harcayıp bulduğu sürücüler  burda çok değerli arkadaşlarımızın çalışmalırıyla hazır bi şekilde önümüzde.ve istediğimiz zaman problem olan herşeye cevap veriyorlar (mikrozoft gibi 3 gün 5 gün uğraştırıp sonra çözümsüz bırakmıyolar).ve sadece o parayı ödedikten sonra kurtulamayıp daha bir sürü şey için para ödemiyoruz.en son  pardus kurduğum notbukta findoz fista vardı sahibi basik olduğu için internete ve messıncıra dahi giremiyordu.anlamadığım bişeyler istiyordu.pardus kurdum ve compizde dahil herşey süper ÇALIŞIYOR bana bişey sormadan istemeden.Ekran kartı ise tercih meselesidir.benim sistemde iiii çalışan bi kart.ve Pardus için iii, sürücüyü yükledim bi komutla 3 boyut desteği hazırdı, şu an pardus için en iiiisi nvdia( ayrıca nvidia bence altyapı olarakda ati den iii gelecekte görürsünüz)benim sistemi bilgisayardan hiç anlamadığım zaman bi başkası kurdu atinin iii olduğunu sölemişti ama oda yanılmış ekspi bile hızlandı benim makinada nvidia ile.herkese iii günler Date: Sun, 13 Jul 2008 17:33:09 +0300From: shibby1903 at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] ekran kartı superkartları savunduğumuz filan yok. piyasada olan kartlar arasında bir seçim yapıyoruz. ve eğer bir Türk firması üretirse emin olun onu SAVUNURUZ. Bu Pardus'tada böyle. Sırf php ile çalışmak için Pardus kullanıyorum. Fakat zorundamıyım? Hayır değilim. XP de tüm web yazılım dillerini bir arada çalıştırabilirim veya PHP yi başka bir linux sistemi üzerinde çalıştırabilirim ama destek olmak amacıyla Pardus üzerinde çalıştırıyorum ;)
13 Temmuz 2008 Pazar 17:24 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: