[Pardus-kullanicilari] ekran kartı super

Güven shibby1903 at gmail.com
13 Tem 2008 Paz 17:33:09 EEST

kartları savunduğumuz filan yok. piyasada olan kartlar arasında bir seçim
yapıyoruz. ve eğer bir Türk firması üretirse emin olun onu SAVUNURUZ. Bu
Pardus'tada böyle. Sırf php ile çalışmak için Pardus kullanıyorum. Fakat
zorundamıyım? Hayır değilim. XP de tüm web yazılım dillerini bir arada
çalıştırabilirim veya PHP yi başka bir linux sistemi üzerinde
çalıştırabilirim ama destek olmak amacıyla Pardus üzerinde çalıştırıyorum ;)

13 Temmuz 2008 Pazar 17:24 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
yazmış: