[Pardus-kullanicilari] Fare tantımı ve Evdev modülü

aydın şenler adsenler at gmail.com
13 Tem 2008 Paz 16:02:12 EEST

Merhaba ,
Everest marka 7 tuşlu kablosuz bir fare kullanıyorum.
Farenin tüm işlevlerini Pardus a tanıtamadım. Evdev adlı bir paketin
kurulabileceğini öğrendim ama "xev" komutu ile farenin özellikle yatay
kaydırma ve küçültme-büyütme tuşlarının hiç algılanmadığını saptadım.
Evdev paketini kullanan arkadaşlar var mıdır? Eğer bu paketi kurarsam hiç
algılanmayan fare hareketleri işlevsel olabilecek midir?
Yardımlarınızı bekliyorum.