[Pardus-kullanicilari] RE: mimari çizim programları

Ali Uslu usluali at msn.com
12 Tem 2008 Cmt 17:20:20 EEST

arkadaşlar pardusta paket program oluyo galiba...ama bana başka program deil...autocad 2009 3dstudio max photoshop coreldraw gerekiyo....bunların benzerleri işimi görnez kendileri lazım ...bunların çalışma ihtimali yokmu pardusta...

keşke arkadaşlar bunların pardusta çalışmasını sağlayan  bişiyler yapsalar o zaman ben tanıdığım bütün mimarların pardus kullanmasını sağlardım....çok güsel olurdu...inş ilerde olur...
Explore the seven wonders of the world