[Pardus-kullanicilari] mimari çizim programları

cagatay col cagataycol at hotmail.com
12 Tem 2008 Cmt 17:10:27 EEST

arkadasim wine ya da onun gibi baska programlar var.onlari deneyebilirsin ama sanmiyorum ki istediklerin acilsin.cünkü cogu üreticilerinden kaynakli olarak pardusa göre degil.microsoft windows icin...

From: usluali at msn.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trDate: Sat, 12 Jul 2008 14:02:38 +0000Subject: [Pardus-kullanicilari] mimari çizim programları

arkadaşlar pardusta paket program oluyo galiba...ama bana başka program deil...autocad 2009 3dstudio max photoshop coreldraw gerekiyo....bunların benzerleri işimi görnez kendileri lazım ...bunların çalışma ihtimali yokmu pardusta...

Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted