[Pardus-kullanicilari] Ses Kartı Sorunu

Fatih Örnekkol fornekkolster at gmail.com
10 Tem 2008 Per 05:58:50 EEST

İyi sabahlar!!
Bu yaz başında Sound Blaster X-Fi Fatal1 ses kartı aldım Fakat bu ses
kartını bir türlü tanıtamadım. Bir kaç değişik dağıtım kurdum.Sonuç yine
aynı. Askere gitmeden önce Pardus kullanıyordum. O zaman yine aynı firmanın
giriş seviyesindeki kartı sorun olmuyordu. Yaklaşık bir senedir Pardus
dünyasından ayrıyım. Neyse lafı çok uzatmayayım. Pardus 2008 kurdum.(EMEĞİ
GEÇENLERE GERÇEKTEN EN İÇTEN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM, YÜREKLERİNE SAĞLIK!!!)
Ama yine ses kartımı tanımadı. alsaconf, lspci gibi komutlar da işe
yaramadı. Kmix te çarpı işareti var.Listeleri ve forumları biraz takip ettim
ama sorunuma çözüm bulamadım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler