[Pardus-kullanicilari] 2008'de NVIDIA kartı problemi

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 12:55:52 EEST

Teşekkürler..
Artık herşey daha kolay olmuş.
Ama gene de, benim algı hatam değilse,  web sayfalarındaki kaydırmalarda ve
sistemin açılış hızında yavaşlama farkettim.
Ekran tazeleme hızı yapılandırma esnasında otomatik seçildiği için
değişmiyor. Neden olduğunu anlamadım.

Sizde farklı mı?
Sistemin açılış hızındaki yavaşlamayı dosya büyüklüğüne bağlayabiliriz, ama
şu anda açık olan Pardus Kullanıcıları sayfasını aşağı kaydırırken hem
yavaşlık, hem de  hafif titreme var. 2007.3'te iken böyle olmuyordu.
Saygılar..