[Pardus-kullanicilari] ati radeon hd 2600 pro sonic ekran kartý driver sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 12:34:14 EEST

Esasen AMD ATI'yi satin aldiktan sonra zaten bir cok kartinin dizayn
dokumentasyonunu acti ve acik kaynak kod camiasi ile paylasti. Su anda yapi
olarak nvidia'dan cok daha acik kaynak dostu diyebiliriz. Nvidia'nin hala
herseyi kapali.

Ancak bu spesifikasyonlari acmis olsalar dahi, bunlarin anlasilmasi ve
ilgili kodun yazilmasi zaman aliyor. O yuzden hala nvidia'nin gerisinde ne
yazik ki. Yakalamasi icin daha cok calismasi lazim :)

Emre