[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Root Şifresi

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
9 Tem 2008 Çar 11:09:11 EEST

Merhabalar,
Daha önceden belirttiğim Bluetooth adaptörü sorununu çözdüm. Ancak çözüm bende
başka -sorun demeyeyim de- anlayamadığım bir konuyu ortaya çıkardı. Problem
TASMA'nın Servis Yöneticisi'nden kaynaklanıyordu. Bluetooth araçları servisi
çalışıyor görünmesine rağmen çalışmıyordu. Kullanıcı adımdan yönetici
yetkilerini alınca problem düzeldi. Ancak bu sefer de Firestarter sorun
vermeye başladı. Açılışta root şifresi istiyor ancak doğru şifreyi kabul
etmiyor. Kullanıcı adıma yönetici yetkileri vermeden Firestarter'i
çalıştıramıyorum. Yönetici yetkisi verince de Bluetooth çalışmıyor. Bu konuda
fikri olan var mı? Ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum acaba?

Herkese iyi çalışmalar.