[Pardus-kullanicilari] KDE'de Pencere başlıkları yokoldu

selim ok selimok at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 03:04:15 EEST

09 Temmuz 2008 Çarşamba 00:02 tarihinde Serhan Cosar <
serhancosar at su.sabanciuniv.edu> yazmış:

> Sanırım böylece bu dosyaların adları değişiyor ve yeni açılışta yeniden
> yaratılıyorlar. Selim Bey'in dediğine benzer bir yöntem. Bir sıkıntısı
> herşey yeniden başlıyor gibi oluyor. Açılışta "Kaptan Masaüstü"nü
> görünce enteresan oldu :)

Her seyin yeni gözükmesi beklenen bir şey aslında. İlgili ayar dosyasını
siliyorsunuz sonuçta ve bu otomatik olarak yeniden yaratılıyor.

Ben yine sorumu soruyim: Bu hata zorlamadan kaynaklanan bir hata mı? Çok
> kurcalamamak mı gerek pencere dekorasyon vs.. şeylerini?

Neden kaynaklandığı konusunda bir fikrim yok açıkcası ama Tasma arayüzünden
bazı ayarları değiştirirken böyle bir sorunun olmaması gerekirdi.
Uygulamanın bir yerinde ufak bir hata olmalı.

İyi çalışmalar,
Selim