[Pardus-kullanicilari] KDE'de Pencere başlıkları yokoldu

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
9 Tem 2008 Çar 01:02:20 EEST

Bir forumda buldum çözümünü:

konsolda aşağıdaki komutları giriyorsunuz:

$mv ~/.kderc ~/.kderc.bak
$mv ~/.kde ~/.kde.bak

Sanırım böylece bu dosyaların adları değişiyor ve yeni açılışta yeniden
yaratılıyorlar. Selim Bey'in dediğine benzer bir yöntem. Bir sıkıntısı
herşey yeniden başlıyor gibi oluyor. Açılışta "Kaptan Masaüstü"nü
görünce enteresan oldu :)

Ben yine sorumu soruyim: Bu hata zorlamadan kaynaklanan bir hata mı? Çok
kurcalamamak mı gerek pencere dekorasyon vs.. şeylerini?