[Pardus-kullanicilari] rkward ve r ile birleştirilmesi

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
8 Tem 2008 Sal 08:13:14 EEST

R istatistik programı yalnızca rkward altında değil tek başına da çalışmakta.
R bir konsol programı.
yakuake veya konsol açıp R yazarsanız çalışır.

rkward R için bir arayüz. tam anlamı ile R nin tüm özelliklerini karşılamıyor.

R paketi http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/programming/languages/R/pspec.xml
buraya bakaranız 2006 dan beri var pardusta. arayüzü de tabii

pisi info R  rkward

R ile ilgili wiki http://wiki.r-project.org/rwiki/doku.php buradan
ingilizceniz iyi ise faydalanabilirsiniz.

kolay gelisn iyi eğlenceler

07 Temmuz 2008 Pazartesi 23:40 tarihinde BAYBARS RECEP EYNUR