[Pardus-kullanicilari] Yaprak Dökümü...

Gultekin KOMANLI gkomanli.pardus at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 10:58:27 EEST

Şüphe falan olmamalı Selim Bey, bencede onlar insan değiller, hele bir
zamanlar yayınlanan istatistikleride gördüğümde (5 kişilik performanslar
vardı !) şok olmuştum.

Böylesi performansla çalışan meslektaşlarımla -her ne kadar kendilerini
tanımasamda- gurur duyuyorum.

Tüm geliştiricilere saygı ve sevgilerimle.