[Pardus-kullanicilari] Yaprak Dökümü...

selim ok selimok at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 02:46:51 EEST

04 Temmuz 2008 Cuma 22:33 tarihinde Osman Yarguzel <osmanyarguzel at gmail.com>
yazmış:

> Umarım yetkililer bu konuda bir açıklama yaparlar..

Yetkililer açıklama yaparlar mı bilmiyorum ama saydığınız geliştiricilerin
dışında bir o kadar geliştirici projeye girip belli bir süre sonra
ayrıldılar/mışlar. Bunlar böyle bir proje için sıradan şeyler. Tabii ki her
birinin farklı bir sebebi olsa gerek ancak bildiğim kadarıyla hepsinin ortak
bir noktası var, o da bu proje için gece gündüz çalışmış olmaları.
Unutmamalıyız ki onlar da insan (gerçi benim şüphelerim var ama neyse :) )
ve dinlenmeye ihtiyaçları var. Belki de yalnızca mesai saatlerinde
çalışacakları, hafta sonları herkes gibi dinlenebilecekleri bir işe girmek
istemişlerdir :) .

İyi çalışmalar,
Selim