[Pardus-kullanicilari] fnfx ve Toshiba için FN tuþlarý

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 01:07:06 EEST

Merhaba,

On 7/6/08, Serhan Cosar <serhancosar at su.sabanciuniv.edu> wrote:

> Yanlış anlamayın merakımdan soruyorum: neden kernel derlemesi
> gerektirmediğini düşünüyorsunuz? "fnfx" in yardım dosyalarındaki ifade
> Pardus için geçerli değil mi? Ya da zaten Pardusdaki kernel hali hazırda
> bu sürücü içeriyormuydu, o yüzden mi gerek yok?

Pardus'un kernel'ini modullerine bakarsaniz (/lib/modules altinda ilgili
kernel versiyonunda)
/lib/modules/2.6.25.9-101/kernel/drivers/acpi/toshiba_acpi.ko
adresinde toshiba_acpi.ko modulunun bulundugunu gorursunuz. Eger
modprobe'ladiginizda (modprobe toshiba_acpi) duzgun calismaya baslamiyorsa,
ya userspace (yani yardimci program)'de sorun vardir, ya da toshiba_acpi
modulu (ki 2.6.25 en guncel kernel) sizin toshiba'nizi desteklemiyor
demektir.

Emre

Elimdeki dizüstü bilgisayar Toshiba marka. Tabi sürücü uyuşmazlığı da