[Pardus-kullanicilari] fnfx ve Toshiba için FN tuşları

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
6 Tem 2008 Paz 21:50:02 EEST

Yanlış anlamayın merakımdan soruyorum: neden kernel derlemesi
gerektirmediğini düşünüyorsunuz? "fnfx" in yardım dosyalarındaki ifade
Pardus için geçerli değil mi? Ya da zaten Pardusdaki kernel hali hazırda
bu sürücü içeriyormuydu, o yüzden mi gerek yok?

Elimdeki dizüstü bilgisayar Toshiba marka. Tabi sürücü uyuşmazlığı da
olabilir dediğiniz gibi. Windows'da Asus sürücüleri ile tanıtmıştım.
Gerçi "acpi4asus" da kurdum (daha önce dediğim gibi depodaki "acpi" ile
ilgili herşey kurulu) birşey fark etmedi. Bu tarz sürücüleri kurduktan
sonra komut satırında yapmamız gereken birşey var mı? Mesela "acpi4asus"
kurulu. Kmout olarak "acpi","acpi_listen" ve "acpitool" komutları mevcut
bunlarla bir ayarlama mı yapmak gerek acaba?

Nette bunun üzerine baktım baya. Çeşitli Toshiba dizüstülerde başka
sürücüler çalışıyormuş. Şimdi onlara bakıcam.