[Pardus-kullanicilari] sayýn gelistiriciler ve pardus kullanýcýlarý

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
6 Tem 2008 Paz 18:02:01 EEST

Eyvaaaaaaaah, yani is vahim.baya bir beklemek zorunda kalabilir miyiz yani?gelistiricilerden bilen birisi varsa yapıversin, bu sorun gittikce daha onemli hale gelmeye basladı.demin yazı yazarken aniden goruntu gitti.gelistiriciler, lutfen su sorunu hallediverin.ne kadar bekleriz 3 ay falan mı? baska bir sistem mi kuralım, beta kurmak da istemiyorum..o kadar da bekledik bu surum icin yani. eski kernel a ulasabilir miyiz bu pisi den yani pardus 2008 in üzerine eski kernel ı pisi den kurabilir miyiz? pisi den olmazsa bizler yapamayabiliriz.