[Pardus-kullanicilari] sayın gelistiriciler ve pardus kullanıcıları

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
6 Tem 2008 Paz 17:14:14 EEST

elinizde 2008beta cdsi mevcutsa ondaki kernel ile çalışıyor ve kararma falan
olmuyor.Bende aynı dertten müzdaripim Beta kernelı kullanıyorum
2.6.24.7-95.Hata raporuna xorg log dosyalarını da ekledim ayrıca logları
okuduktan sonra googleda biraz araştırma da yaptım ve
http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=475204 bu sayfaya ulaştım
ve orada yazanları denedim ayrıca çalışan linux sistemlerinden edindiğim
veya benim elle düzenlediğim birçok xorg.conf dosyası ile denememe rağmen
sonuca ulaşamadım ve sorunun kernel ile alakalı olduğunu düşünmeye başladım
nihayetinde beta kernel ile herhangi bir sorun olmuyor. Kernel paketinden
sorumlu geliştiricimizde<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Ecaglar/zangetsu/blog/2008/07/03/343/>artık
virüslerle boğuşmak zorunda olduğundan bu sorunun düzeltilmesi için
daha bir müddet bekleriz muhtemelen.

--
Fatih Genç