[Pardus-kullanicilari] Flamanca??

Orhan Gültekin orhanyg at gmail.com
5 Tem 2008 Cmt 12:58:45 EEST

Arkadaşlar terbiyesizlik olarak görmeyin ama Hollandalıların hangi dili
konuştuğu yada lehçeleri beni alakadar etmiyor. Sanırım listede ki çoğu
kişide benim gibi düşünüyordur. Lütfen tartışmalarınızı liste üzerinden
yapmayın. En azından bizim posta kutumuzu ve vaktimizi meşgul etmeyin.
Saturday 05 July 2008 Tarihinde 12:48:36 yazmıştı: