[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 30, Konu 44

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
4 Tem 2008 Cum 11:30:24 EEST

Değerli kardeşim Emre Bey,

Ayrıntılı mesajınıza ayrıntılı cevabımı özel adresinize yazacağım, çünkü
buradaki anlamsız laf yarıştırmaların lüsteyi ilgilendirdiğini düşünmüyorum.
En azından, böyle yüzeysel polemiklerle ilgilenen bir liste olsaydı en
başında buraya girmeyi düşünmezdim. Polemik yapılacak çok yer var, ama lütfen
biz buranın teknik özelliğini korumaya çalışalım.

İtiraf etmeliyim ki bu ricam subjektif bir tercihe dayanıyor, çünkü ben buraya
teknik bir liste olduğu için girdim. Ve böyle olmasından da çok yararlandım.
Bu sayede bir çok şey öğrendim ve şimdi sadık bir Pardus kullanıcısıyım. Hem
öğrenmeye devam etmeyi, hem de benim gibi yeni başlayanların aynı şekilde
yararlanmasını istiyorum. Bu isteğimi lütfen çok görmeyin.

Böyle bir zeminde Neyzen Tevfik hicivleri ve ego kavgaları epeyce densiz
kaçıyor. Dediğim gibi, bunların da yeri var. Ama sanırım burası değil.

Saygılarımla.

Emre Kocaoğlu

Friday 04 July 2008 Tarihinde 11:05:45 yazmıştı: