[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 30, Konu 21

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
3 Tem 2008 Per 01:08:46 EEST

Arkadaşlar,

İkinizin de birbirinizin söylediklerini kabul etmiyeceği anlaşılıyor.

Ben bu tartışmadan, Akın Ömeroğlu'nun, bu tartışmanın ortaya çıkmasına neden
olan kovma ve yasaklama eylemlerini onayladığı sonucunu çıkarıyorum.
Çıkardığım sonuç yanlışsa lütfen düzeltin.

Bu yasaklama ve kovma eylemini gerçekleştiren arkadaş bu tartışmayı
izliyorsa;
Bize neden bu eylemi gerçekleştirdiğini açıklarsa,

Eğer izlemiyorsa;
şikayetçi Ceyhun Ganioğlu elindeki kanıtları bizlerle paylaşırsa,

Bizlerde 16. Pardus Barış Yargıçları olarak, kimin haklı, kimin haksız
olduğunu belirleyebiliriz.

02 Temmuz 2008 Çarşamba 20:50 tarihinde Akın Ömeroğlu <akin at omeroglu.net>
yazmış: