[Pardus-kullanicilari] goruntu gitmesi

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
2 Tem 2008 Çar 14:03:39 EEST

Ä°yi gunler, pardus 2008 e gectim ve
cesitli sorunlarla karsı karsıyayım.uzun sureli flash
kullanımlarında goruntu gidiyor.mesela miniclip.com da oyun
oynarken,bir muddet sonra goruntu beyaz ya da tamamen gri oluyor.ama
arkadan ses geliyor.aynı durum flash kullanan haber sitelerinde de
oluyor.haberi izlerken pat goruntu gidiyor ve ses devam ediyor.
Tekrar kapatıp acmak durumunda kalıyorum.Ram kullanımna baktım,
pardus daha hicbirsey yapmadan 1gb ram in yarsısını kullanıyor
acaba pardus 2008 ram tazelemsini yapmıyor mu? (degisik
cozunurluklerde de aynısı oluyor).Yoksa pardus 2008 kararsız
mı?acil yardımlarınızı bekliyorum, bu sıkıntı pardus 2007 den
2008 e gectigimden beri basımın belası oldu.arkadaslar ya bak
windows kullnsan boyle olmazdı diyorlar,pardus umuzun mahcup
olmasını istemiyorum ve bilgisayarımı duzgun kullanabilmek
istiyorum.yardımlarınızı rica ediyorum.

Not happy with your email address?.
Get the one you really want - millions of new email addresses available now at Yahoo! http://uk.docs.yahoo.com/ymail/new.html