[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Ekran Koruyucular

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
2 Tem 2008 Çar 13:42:49 EEST

Arkadaşlar Ati ekran kartı sürücüsü olan ve 2008 kullananlar lütfen ekran
koruyucuları deneyebilir mi?.. Ayarlı olduğu halde bir dahaki sistem
açılışında oto devreye giriyor mu haberdar eder misiniz?..

02 Temmuz 2008 Çarşamba 12:54 tarihinde Süleyman Bostancı <
bostanci.suleyman at gmail.com> yazmış: