[Pardus-kullanicilari] Canon LBP 2900 Yazıcı Sorunu Çözüldü (Pardus 2008'de)

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
2 Tem 2008 Çar 13:28:43 EEST

Merhaba Erkan Bey;

Öncelikle teşekkür ediyorum. Canon LBP serisi yazıcılarla ilgili özellikle Ozan Çağlayan Beyle birlikte çalışarak LBP serisinin Pisi paketlerini Ozan Bey yaptı ve Pardus Wiki'ye ilave etti ancak maalesef bu paketlerle yazıcı çalışmıyor. Kendisine birkaç kez mail atmama rağmen cevap alamadım (önceleri mailime hemen cevap veriyordu). Sizlerle paylaştığım adımları kendisine gönderdim ve buna göre bu paketleri yenilemesini rica ettim ama cevap alamadım. Bu paketlerin düzeltilmesi bu konunun nihai çözümü olacaktır. Bunu hala bekliyorum. Eğer bu gerçekleşmezse tavsiyenize uyup bunları wikiye aktaracağım.

Fehmi YAZICI
Öğretim Üyesi