[Pardus-kullanicilari] Canon LBP 2900 Yazıcı Sorunu Çözüldü (Pardus 2008'de)

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
2 Tem 2008 Çar 11:05:15 EEST

2 Temmuz 2008 Çarşamba 10:40:59 tarihinde Fehmi YAZICI şunları yazmıştı:
> Kendi sorumun cevabını kendim uğraşarak buldum (sizlerden cevap
> gelmeyince).

Sayın Yazıcı,

"bizler"den yanıt gelmeyince sorununuza çözüm bulmanız ve çözüm yolunu
dokümante etmeniz artık sizi de "bizler"den biri yaptı :-) Camia bu şekilde
oluşuyor ve işliyor, hoş geldiniz.

> Belki bu yazıcı serisinden (Canon LBP serisi) Pardus 2008'de
> kullanan veya kullanacakların işine yarar diye buraya aktarıyorum.

Sizden ricam, bu çözüm yönteminin daha kolay erişilebilir bir hale gelmesi
için bu süreç tarifini Pardus Wiki sitesine de yerleştirmeniz olacaktır.

Ellerinize sağlık, hem çözümünüz ve hem de belgelendirmeniz için.

ET