[Pardus-kullanicilari] hüsrana uğradım yine_usb_ses_sistemi

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
29 Oca 2008 Sal 22:05:56 EET

Ozgur GOKALP wrote On 29-01-2008 21:34:
> Ses kartı evimdeki makinede ve evimde internet yok. İnternete de ancak
> kafelerden bağlanabiliyorum, son 3 gündür de girip kontrol
> edememiştim. Her girdiğimde de hata sayfasını mutlaka kontrol ederim.
> Müsait olunca kartı internet olan bir makineye bağlayıp yazanları
> uygulyıp hata sayfasına göndereceğim. Bu arada hata sayfasında sizin
> önerinizi denedim, sonuç değişmedi. Ekin beyin istediği çıktılarla
> sizi de cevaplayacaktım, burada konu gündeme geldi. Hatanın geçmişine
> bakarsanız uzun zaman önce açılmış olduğunu ve konuyu takip ettiğimi
> görebilirsiniz.

> [...]
Ben kartı taktığım zaman zaten otomatik olarak gerekli çekirdek
modülleri yükleniyor(Beklenen de bu).
Bunun dışında kart sistemde tek ses aygıtı olduğundan ekstra bir şey
yapmama gerek kalmıyor -ki olmaması gerekir zaten-.
Siz istenilen çıktıları müsait olduğunuz vakit hata listesine yollayın
ancak audacious'ta usb ses kartını seçip çıktı alabiliyorsanız zaten
kart tanınmış, gerekenler yapılmış demektir. Amarok örneğin bir şey
çalmaya kalktığınızda ne diyor?

--
Ozan ÇAĞLAYAN
http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan