[Pardus-kullanicilari] Komut Yazmadan ADSL Modemi Ba�Ÿlamak?

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
29 Oca 2008 Sal 18:58:39 EET

Evet sonunda oldu. Local.start içersine þu komutu ekleyince kendiliðinden açýlýyor.

"sleep 90 ; br2684ctl -c 0 -b -a 8.35 ; adsl-start"

Bir buçuk dakika bekliyor ve sonra açýlýnca direk internete baðlanmýþ oluyor. Tabi bu süre isteðe göre kýsaltýlabilir veya uzatýlabilir.
Faydalý olmasý dileðimle,

Fehmi YAZICI

Rasim AKAR <alsaberk at gmail.com> wrote: Monday 28 January 2008 20:57:38 tarihinde Emre Erenoglu þunlarý yazmýþtý:
> local.start dosyasina yazarken belki sleep komutunu da kullanarak bir sure
> bekletip, sonra calistirtip (full path ile), sonra tekrar sleep diyip
> ikinci komutu yine full path ile calistirmayi deneyebilirsiniz belki....

Yakýn zamanda (umarým bitirebilirsem) Usb Adsl modemleri configure edebilecek
ve bunlarýn baðlantý kurmasýný saðlayacak bir uygulama geliþtirmek için
kollarý sývýyacaðým ve sývadýmda galiba bekleyin derim. ama yukaridekide bir
çözümüm