[Pardus-kullanicilari] Komut Yazmadan ADSL Modemi Ba�lamak?

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
29 Oca 2008 Sal 18:28:32 EET

Ben de bu tarz bir komut için araþtýrma yapýyorum ama þu ana kadar
baþarýlý olamadým. Eðer bu konuda yardýmcý olursanýz çok
memnun olurum.

Teþekkürler

Fehmi YAZICI

Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> wrote: local.start dosyasina yazarken belki sleep komutunu da kullanarak bir sure bekletip, sonra calistirtip (full path ile), sonra tekrar sleep diyip ikinci komutu yine full path ile calistirmayi deneyebilirsiniz belki....

 Emre