[Pardus-kullanicilari] Hp Compaq 6715b Pardus Kurulumu yapýlamýyor

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
29 Oca 2008 Sal 13:43:59 EET

Selamlar,
Bahsettiğiniz hata bendeki ile aynı. xorg=Safe parametresi ile
geçilebiliyor olması lazım. Doğru yaptığınıza emin misiniz? xorg=safe
parametresini sona değil de ortalar bir yere ekleyebilir misiniz? Farkı
var mı bilmiyorum ama sonda quit terimi görmüştüm... Sanki bunun
önlerine bir yere yazmanız daha mantıklı gibi...

Mucip:)

figen bozkurt yazmış: