[Pardus-kullanicilari] Hp Compaq 6715b Pardus Kurulumu yapılamıyor

figen bozkurt figenbozkurt1984 at gmail.com
29 Oca 2008 Sal 13:27:19 EET

29.01.2008 tarihinde figen bozkurt <figenbozkurt1984 at gmail.com
yazmış:
>*
*>* Merhaba
*>* HP Compaq 6715b modelli laptopa Pardus 2007.3 kurmaya çalışıken Dil
*>* seçiminin ardından Pardus 2007.3 Lynx Lynx' i seçtikten sonra Pardus
*>* ekranı geliyor ve bir sure sonra ekran kararıyor, hicbir islem yapmadan
*>* oylece kalıyor.
*>* Liste gecmisinde biraz araştırma yaptım:
*>* http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-December/031101.htmlsayfasındaki
<http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-December/031101.htmlsayfas%C3%BDndaki>
anlatılanları da yaptım. Tek fark Pardus ekranı geldikten sonra
*>* bu sefer kararmıyor.
*>* Yardımcı olursanız sevinirim. Çok acil bu modelde laptoplara Pardus
*>* kurulması gerekiyor. İyi gunler.
*

Bu linkte soylenenleri de denedim, durum gene aynı.
Başka bir öneriniz var mı acaba ?