[Pardus-kullanicilari] pardus açýlýþ sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 23:04:36 EET

Çok enteresan, kernel satırında "quiet""console=tty2""fadein""splash=silent"
sildim ve de vesafb:off yaptım...(fadein, unrecognised command dediği için)

Boot başladı, tüm servisler başlatıldı ve de en son kullanıcı adı istedi,
tam yazıyordum ekran karardı. Bu davranış 3 kere tekrarlandı. Yani aslında
işletim sistemi benden input beklerken ekranı karartıyor. Kullanıcı adı
yazmama gerek yok, kullanıcı adı Gokhan ama ben daha Gok yazarken ekran
kararıyor...bişey yazmasam da kararıyor, yazıp enter a bassam da
kararıyor...hızlı yazıp kullanıcı adını yazıp passwordü isterken yine
kararıyor...

Yardımlar için çok teşekkürler...