[Pardus-kullanicilari] pardus açýlýþ sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
26 Oca 2008 Cmt 21:51:57 EET

Öncelikle çok teşekürler!!!

Söylediğiniz gibi grub ekranında kernel satırından sildim, sonuçta boot
sequence ekranda belirdi ve de çalışan CD de olduğu gibi "REAL TIME CLOCK
DRIVER 1.12ac" yazıp duruyor ve yaklaşık 30 sn sonra da ekran kararıyor. Bu
yazı yazdığında klavye kitleniyor ek bilgi olarak vermek isterim.

Hem HD boot hem de Live CD boot da aynı yerde duruyor başlatma.

Umarım bu bilgi biraz ilerlememize yarayacaktır.

Kolay gelsin...çok teşekkür ederim...