[Pardus-kullanicilari] Lenovo 3000 N200 dizüstü Ses sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
26 Oca 2008 Cmt 20:13:25 EET

Selamlar,
Hata kaydı açmadan önce bir sormak istedim: Makinadan ses çıkartamadım
henüz!

00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) HD Audio
Controller (rev 03)

olarak tanıyor.
root olarak alsaconf yaparak yeniden tanıttım ve alsamixer ile tüm
sesleri açtım. Ancak henüz ses alabilmiş değilim! Yalnız garip olan;
makina üzerindeki ses tuşu ile sadece %11'e kadar açılabiliyor olması!
Yani sesi sadece 0 ile %11 arasında değiştirebiliyorum. Belki bu yüzden
ses almıyorum?! Bu durumda %100 'e  kadar nasıl kontrol edilebilir ki?

--
Saygılarımla,
Mucip:)