[Pardus-kullanicilari] Pardus yükleme sorunu

yusuf ziya ysfzyknc at gmail.com
26 Oca 2008 Cmt 19:53:25 EET

Bilgisayarıma Pardus yükleyemiyorum. Bilgisayarımı Pardus diskinden
başlatıp, en üstteki seçeneği seçiyorum. Kurulumun o ilk aşamasını geçiyor.
Ama siyah ekrandan kurtulup arkası deniz manzaralı, üzerinde Pardus yazan
mavi ekrana gelince donuyor ve hiçbir şekilde devam etmiyor. Bilgisayar
diskten okumayı da bırakıyor, kendi halinde o ekranda kalıyor. Farklı
disklerle denedim olmadı, diskimde sorun yok yani. Bilgisayarımın
özellikleri:

http://www.tio.com.tr/Urunler/UrunBilgileri.aspx?id=226760

adresinde yazılı. Yardımlarınızı bekliyorum.