[Pardus-kullanicilari] Özgürlükİçin.com'da yeni yayına giren yazılar

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
26 Oca 2008 Cmt 13:25:47 EET

Merhabalar;

Bugün özgürlükiçin.com'da yayına giren iki yazıdan bahsetmek istiyorum

Pardus'ta Yardım Alma Yolları yazısı düzenli yazarlarımızdan olan Oğuz
Taçyıldız tarafından yazıldı. Pardus-Wiki, E-Posta listeleri,
Özgürlükiçin.com ve IRC kanalı ile ilgili açıklamalarla bu kanallardan nasıl
yardım alınabileceğini konu edindi

Yazıyı http://ozgurlukicin.com/nasil/pardusta-yardim-alma-yollari/ adresinden
okuyabilirsiniz.

Bir diğer yayına giren yazı ise Pardus geliştiricisi Selim Ok'un yazmış olduğu
Pardus'ta Hata Bildirimi yazısı. Bu yazıda Selim, hatanın tanımından
başlayarak nasıl bildirileceğine kadar detaylı ve anlaşılır bir yazı yazdı.

Yazıyı http://ozgurlukicin.com/nasil/pardusta-hata-bildirimi/ adresinden
okuyabilirsiniz.

Kullanıcılar listesinde sık sık bu konular ile ilgili daha deneyimsiz
arkadaşların uyarıldığını / bilgilendirildiğini görüyorum. Bu yazılarla
kendilerine cevap vererek daha az yorulacağınızı düşündük :)

Sevgiler...
--
Akın Ömeroğlu
www.ozgurlukicin.com