[Pardus-kullanicilari] US-122 usb audio/midi interface kullanımı

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
24 Oca 2008 Per 22:55:23 EET

emre erdoğan wrote On 24-01-2008 21:40:
> https://help.ubuntu.com/community/TASCAM_US-122
> adresinde Tascam audio interface ile ilgili Ubuntu üzerinde
> gerçekleştirilen kurulum hakkında bir yazı gördüm.
> Pardus için de bu yolu mu izlemek gerekir?
> Yapılması gereken farklı bir işlem var mıdır?
>
> "Better udev Integration"  başlığına kadar olan her şeyi yaptım.
> Bu başlık aştında yazılanları yapıp sistemi yeniden başlattığımda
> sistem "ses sunucusu başlatılamadı" diye hata verdi.
>
> Öncesinde Tasma'dan ses aygıtı olarak TASCAM US-X2Y aygıtını seçtim.
> Amarok içinden bir ayar yapmam gerekiyor muydu bilemiyorum.

> [...]
Selam.

Öncelikle sisteminizi güncelleyin, alsa-firmware paketinin yüklü
olduğundan emin olun.

Aslında belgede okuduğunuz şeylerin hiçbirini yapmanıza gerek yok gibi
duruyor.
Interface ile ilgili firmware ve loader'ı alsa-firmware paketinin içinde
var ve "Better udev integration" kısmında anlatılan alet takıldığında
firmware'in yüklenmesinin tetiklenmesi de yine bizim udev kurallarımızda
mevcut.

Kartı taktıktan sonra,
# cat /proc/asound/cards
komutunu verdiğinizde TASCAM gözükmüyor mu?

--
Ozan ÇAĞLAYAN
http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan