[Pardus-kullanicilari] US-122 usb audio/midi interface kullanımı

emre erdoğan postaemre at gmail.com
24 Oca 2008 Per 21:40:31 EET

https://help.ubuntu.com/community/TASCAM_US-122
adresinde Tascam audio interface ile ilgili Ubuntu üzerinde gerçekleştirilen
kurulum hakkında bir yazı gördüm.
Pardus için de bu yolu mu izlemek gerekir?
Yapılması gereken farklı bir işlem var mıdır?

"Better udev Integration"  başlığına kadar olan her şeyi yaptım.
Bu başlık aştında yazılanları yapıp sistemi yeniden başlattığımda sistem
"ses sunucusu başlatılamadı" diye hata verdi.

Öncesinde Tasma'dan ses aygıtı olarak TASCAM US-X2Y aygıtını seçtim. Amarok
içinden bir ayar yapmam gerekiyor muydu bilemiyorum.

Amarok seçenekleri arasında aygıt olarak TASCAM görünmüyor.

Yanlış ya da eksik yaptığım nedir?

Sadece bu donanim ile çalışmak için kullanılan bir PC'ye Windows kurmak
istemiyorum. Eğer fikri olan varsa çok memnun olurum.