[Pardus-kullanicilari] VirualBox 1.5.4 yükleme sonrası bulduğum kernel derleyememe sorunum.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Oca 2008 Çar 16:39:31 EET

Wednesday 23 January 2008 09:21:23 tarihinde Kubilay KOCABALKAN şunları
yazmıştı:
> Tuesday 22 January 2008 16:04:47 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:

> Onur Bey,
>
> Düzeltmem için depodan güncellemem gereken pakelerin bir listesini
> alabilirmiyim. Kernel ile ilgili bir çok paketi depodan tekrar kurmama
> rağmen, son yazdığım hata mesajı devam ediyor. Yardımınız için şimdiden çok
> teşekkürler.

 Basitce system.devel bileşeni diyeyim. Ama siz hangi paketleri kurduysanız
onları tekrar yükleme yoluna geçerseniz daha az uğraştırır.

 Bu virtualbox ın açıldığı kernel de virtualbox ın modülünün derlendiği sistem
de aynı gcc ile derlenmesi gerekiyor. Hangisini depodan kullanmıyorsanız onu
derlemeniz gerekiyor.

 Ya da en temizi kernel virtualbox vs. hepsini depodan kurup yola devam etmek,
seçim sizin.