[Pardus-kullanicilari] VirualBox 1.5.4 yükleme sonrası bulduğum kernel derleyememe sorunum.

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
23 Oca 2008 Çar 09:21:23 EET

Tuesday 22 January 2008 16:04:47 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Çekirdeğin ve modüllerinin aynı gcc ile derlenmesi gerekiyor. Hepsini
> depodan kurup kullanmanız gerekiyor.

Onur Bey,

Düzeltmem için depodan güncellemem gereken pakelerin bir listesini alabilirmiyim. Kernel ile ilgili bir çok paketi depodan tekrar
kurmama rağmen, son yazdığım hata mesajı devam ediyor. Yardımınız için şimdiden çok teşekkürler.

--
Saygılarımla,

H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK