[Pardus-kullanicilari] kde4 denemesi

Montserrat mhackmail at gmail.com
21 Oca 2008 Pzt 14:05:22 EET

KDE4'ü çıktığı günden derleyip kurdum ve birincil olarak kullanıyorum.
Hatanın sebebi her açılışta kaptan masaüstünü çalıştırmaya çalışıyor
olması ve bazen çalıştıramaması. kde4ün autostart klasörlerinden birinde
kaptan.desktop dosyası vardı onu silince kaptan masaüstü açılmaya
çalışmıyor. Onun yerine network-applet kmix gibi kde 3.5te kullandığınız
sistem çekmecesinde duran programcıkları ekleyebilirsiniz.