[Pardus-kullanicilari] Akbank

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
19 Oca 2008 Cmt 11:02:43 EET

Asıl sizin iletinizi okuyunca ben heyecanlandım Halil bey. Değme Amerikan
dizilerine taş çıkartan entrikalar varmış demek ki sizin tabirinizle bu
grupda! Ayrıca size nasıl teşekkür etsem az, birden bire yazarlık damarı
kabardı içimde. Oturup yazayım bunları 32 kısım tekmili birden senaryo roman
formatında. Zira senaryo yazmak o kadar zor ki... Önce tekniğini iyice
kavramanız lazım. Kimbilir siz de bu konuda bana yardım eder ve böylece
yazdığımız yapıtı Hollywood'a satıp köşeyi döneriz. Ya da birileri tutup
kulağımızdan sıçan deliğine tıkar bizi.
Şaka bir yana... asla yazdığınız şeyleri
hedeflemiyordu mailim. Ayrıca da burası ne savcılık ne de mahkeme.
Bizler de ne savcı ne de yargıcız. Sadece
işini yapmaya ve bu gruptan bir şeyler öğrenmeye çalışan kendi halinde
yurttaşlarız. Fakat siz, savcı ya da
yargıçlık görevine soyunduysanız, buna bir şey demek sanırırm bu grubu
çok çok aşar.

İyi haftasonları olsun.

                                                               Serdar Özgür