[Pardus-kullanicilari] RTL 8110 ethernet karti baglanti problemi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Oca 2008 Pzt 12:43:17 EET

Mon, 21 Jan 2008 11:06:17 +0200, "Cahit Güçlü" <cahitguclu at gmail.com> :

> RTL 8110SC/8169SC onboard ağ kartı olan bilgisayara Pardus
> 2007.3yüklediğimde ağa bağlanamıyordum. Realtek internet sitesinden
> ilgili kartın
> linux sürücüsünü indirip bunu sürücü dosyasının içindeki talimatlara
> göre yükleyerek sorunumu çözdüm. Ağ kartını yükleyebilmek için
> kernel-source paketinin yüklü olması gerekiyordu. Bunu elle indirip
> kurduktan sonra modülü derleyebildim. Bu arada ilk yükleme sırasında
> kernelle gelen sürücü çalışmıyordu. onu kaldırıp yerine bunu
> kurduğumda sorun düzeldi. Benzer problemler yaşayanlara belki faydası
> [...]

Bunu bir hata raporu olarak http://bugs.pardus.org.tr adresine girip
cekirdek (kernel) paketine atar misiniz? Rapora donaniminizi ve
calismasi icin yaptiginiz islemleri adim adim yazarsaniz cekirdekle
ugrasan gelistiricinin de isi cok kolaylasmis olur.

Bir sonraki cikacak cekirdekte herkes icin duzeltilir boylece.

                   Doruk