[Pardus-kullanicilari] RTL 8110 ethernet karti baglanti problemi

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
21 Oca 2008 Pzt 11:06:17 EET

> *Subject:* [Pardus-kullanicilari] RTL 8110 ethernet karti baglanti
> problemi
>
> RTL 8110SC/8169SC onboard ağ kartı olan bilgisayara Pardus 2007.3yüklediğimde ağa bağlanamıyordum. Realtek internet sitesinden ilgili kartın
linux sürücüsünü indirip bunu sürücü dosyasının içindeki talimatlara göre
yükleyerek sorunumu çözdüm. Ağ kartını yükleyebilmek için kernel-source
paketinin yüklü olması gerekiyordu. Bunu elle indirip kurduktan sonra modülü
derleyebildim. Bu arada ilk yükleme sırasında kernelle gelen sürücü
çalışmıyordu. onu kaldırıp yerine bunu kurduğumda sorun düzeldi.
Benzer problemler yaşayanlara belki faydası olur.