[Pardus-kullanicilari] Firefox ve YouTube tarzı siteler

Nihat Taskin nihataskin at gmail.com
21 Oca 2008 Pzt 00:41:24 EET

Kesinlikle aynı fikirdeyim 2.0.0.11 veya flash playerın yeni sürümüyle
birlikte gelen bir sorun bu bence de ve bu konudaki ikinci mail bu listeye
gelen eklentilerden olabileceği söyleniyor ama ben eklenti kullanmadığım
halde aynı sorunu yaşıyorum öyle ki %80 %90 işlemci kullanıyor zaman zaman
ve anlık değil bu değer.

 Hatta birkaç gün önce windows'ta hissettim kendimi firefox ve/veya flash
player yüzünden kitlendi kaldı pardusum.

20.01.2008 tarihinde Tuna Han ALTINPINAR <tunahan at gmail.com> yazmış: